Оренда БФП Canon iRAC5240+финишер степлер/дирокол

Оренда БФП Canon iRAC5240+финишер степлер/дирокол

Обладнання

Технічні та функціональні
характеристики  БФП Canon
iRAC5240+финишер степлер/дирокол.
Значення
Колір друку: Кольоровий лазерний друк
Роздільна здатність друку: 1200 х 1200 dpi
Формат друку: Касета для паперу 1: A4, A4R, A5, A5R, B5; довільний формат: від
139,7 x 182 мм до 304,8 x 390 мм
Касети для паперу 2, 3 й 4: A4, A4R, A3, A5, A5R, B5; довільний
формат: від 139,7 x 182 мм до 304,8 x 457,2 мм
Конверти*: No.10 (COM10), Monarch, ISO-C5, DL
*Подавання конвертів підтримується лише з касети 2. Потрібен
додатковий ПРИСТРІЙ ПОДАВАННЯ КОНВЕРТІВ D1.
Багатоцільовий лоток: A4, A4R, A3, SRA3, A5, A5R, B5; довільний
формат: від 99 x 139,7 мм до 320 x 457,2 мм

 

1.1. ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ

Комплекс послуг із забезпечення виробництва копій/відбитків включає в себе:

  • Використання власного Обладнання Виконавця для виробництва копій/відбитків;
  • Доставка і управління витратними матеріалами (в тому числі заміна);
  • Моніторинг та профілактика Обладнання;
  • Усунення недоліків та збоїв в роботі Обладнання (в т.ч. ремонт);
  • Формування звітності (складання необхідних документів);
  • Підтримка працездатності систем ПЗ доступу та ПЗ підтримки

1.2. СПЕЦИФІКАЦІЯ ПОСЛУГ

1.2.1. Використання власного Обладнання Виконавця для виробництва копій/відбитків, його установка та інсталяція

1.2.1.1. Згідно з отриманою від Замовника Заявкою Виконавець здійснює: - доставку необхідного Обладнання Виконавця, з переліку обладнання, в Приміщення Замовника, вказане в Заявці; - монтаж Обладнання в місці, вказаному Уповноваженою особою Замовника; - підключення Обладнання до електромережі та інформаційної мережі Замовника; - встановлення первинних параметрів, необхідних для коректної роботи Обладнання, в тому числі встановлення на Обладнанні попередньо наданих Замовником мережевих налаштувань; - тестування працездатності всіх функцій, в тому числі можливостей віддаленого управління Обладнанням Службою підтримки Замовника; - первинний інструктаж працівників Замовника з використання Обладнання.

1.2.1.2. Виконавець не здійснює налаштування параметрів робочих станції працівників Замовника, необхідних для застосування Обладнання (в тому числі не зобов’язаний здійснювати установку драйверів Обладнання).

1.2.2. Доставка і управління витратними матеріалами (в тому числі заміна)

1.2.2.1. Виконавець самостійно здійснює моніторинг стану Витратних матеріалів та при необхідності здійснює їх заміну.

1.2.2.2. Замовник, в разі необхідності, може розмістити заявку на поставку витратних матеріалів відповідно до порядку, наведеного в цьому Додатку.

1.2.2.3. Згідно з отриманою від Замовника Заявкою Виконавець здійснює поставку витратних матеріалів за адресою, що зазначено Замовником в Заявці.

1.2.2.4. Витратні матеріали повинні повністю забезпечувати якісну роботу Обладнання.

1.2.2.5. Замовник виділяє приміщення для утримання оперативного запасу витратних матеріалів, ресурсних та запасних частин.

1.2.2.6. Виконуючи заміну витратних матеріалів (за винятком паперу, плівок, скріпок для степлера і т.д.), Виконавець за свій рахунок набуває, поставляє, складує в виділеному Замовником приміщенні, веде облік залишків, організовує повернення використаних одиниць і упаковки, а також подальшу утилізацію зазначених витратних матеріалів.

1.2.3. Моніторинг та профілактика Обладнання

1.2.3.1. Проводиться за потребою та за графіком, з урахуванням рекомендацій виробників Обладнання, але не рідше – 2 рази на рік. Графік складається Замовником та узгоджується з Виконавцем, шляхом листування відповідальних осіб електронною поштою, 1 раз на рік. Звітність про проведення моніторингу та профілактики Обладнання ведеться Виконавцем централізовано, і має бути доступна Замовнику за запитом.

1.2.3.2. Обсяг робіт з профілактики Обладнання визначається Виконавцем, з урахуванням рекомендацій виробників Обладнання.

1.2.4. Усунення недоліків та збоїв в роботі Обладнання (в т.ч. ремонт)

1.2.4.1. Згідно з отриманою від Замовника Заявкою Виконавець усуває недоліки та збої в роботі Обладнання.

1.2.4.2. У разі необхідності проведення ремонту Обладнання представники Замовника та Виконавця підписують Дефектний акт.

1.2.4.3. Необхідний ремонт Обладнання проводиться Виконавцем за місцем знаходження Обладнання в Приміщенні Замовника. Після усунення недоліків та збоїв в роботі Обладнання Уповноважений представник Замовника, в разі відсутності претензій, підписує Акт виконаних робіт на обладнання на місці надання Послуг, наданий Сервіс-Інженером Виконавця.

1.2.4.4. Якщо ремонт Обладнання не може бути виконаний в Приміщенні Замовника, Виконавець в установлені для відновлення працездатності Обладнання терміни надає підмінне Обладнання з аналогічними параметрами та функціоналом.

1.2.4.5. Виконавець виконує установку та інсталяцію підмінного Обладнання.

1.2.4.6. Вилучення в ремонт та встановлення підмінного Обладнання оформлюються Актами приймання- передачі Обладнання. В актах фіксуються відповідні показники лічильників вилученого і встановленого Обладнання на момент прийому Обладнання на ремонт та після його повернення з ремонту.

1.2.4.7. Після відновлення працездатності Обладнання, підмінне обладнання повертається Виконавцю, а відремонтоване встановлюється у Замовника, про що Сторони складають відповідний Акт

1.2.4.8. Виконавець зобов’язується, що недоліки та збої в роботі за однією Локальною точкою не з вини Замовника, допускаються не більше 2 разів за календарний місяць.

1.2.5. Формування звітності

1.2.5.1. Виконавець додатково на запит Замовника зобов’язаний в строк, що не перевищує 2-х робочих днів, надавати на підпис Замовнику звіти про надання послуг (далі – «Звіт») в форматі Excel по формі, що додатково погоджена Сторонами.

1.2.5.2. Якщо із-за технічних обмежень Обладнання або з незалежних від Виконавця причин немає можливості отримати необхідну для підготовки звіту інформацію, Виконавець не може надати необхідну Замовнику звітність або її надання неможливе за 2 робочі дні, в такому випадку Сторони додатково узгоджують питання шляхом переговорів.

1.2.5.3. Звіти можуть містити наступні дані Замовника: - Використовуване Обладнання з показниками лічильників по кожній одиниці, - перелік наданих Послуг з адресою Приміщень Замовника, де встановлено Обладнання, серійних номерів Обладнання, номерів заявок; - об’єм надрукованих сторінок за їх форматом і якістю (Кольоровий/чорно-білий) - Будь-яка інша звітність, пропонована Виконавцем.

1.2.5.4. Замовник залишає за собою право в отриманні інших звітів, зміст і формат яких буде погоджено Сторонами.

1.2.6. Вимоги до якості друку та копіювання:

1.2.6.1. Роздруківка або копія без викривлень, смуг, фонового «ореолу»;

1.2.6.2. Роздруківка або копія відповідає заданому формату (при цьому може використовуватися функція автоматичного форматування); 1.2.6.3. Роздруківка або копія має рівну форму (без складок та зам’ять).

1.2.6.4. Неприпустимими дефектами друку є:

  • фоновий «ореол»;
  • горизонтальні/вертикальні смуги на зображенні;
  • складки на папері та його деформація;
  • викривлення зображення та шрифтів;
  • пропуски на зображенні;
  • блідий друк;
  • некоректна реєстрація паперу;
  • незакріплене зображення;
  • нерівномірний друк;
  • брудний друк;
  • наявність на роздруківці часток тонеру.
  •  

Час виконання Заявок, що містять Запити та Інциденти, не перевищуватиме наступні показники:

Назва Час виконання
Заміна витратних матеріалів 8 робочих годин
Дрібний ремонт (тех. обслуговування) 16 робочих годин
Середній ремонт (тех. обслуговування, заміна ресурсних
матеріалів та вузлів/деталей)
24 робочих годин
Складний ремонт (ремонт вимагає окремого замовлення і
поставки вузлів/деталей)
40 робочих годин
Надання підмінного обладнання Надання підмінного обладнання

 

Вартість послуги

Вартість послуги складається окремо з вартості Абонентської плати та вартості однієї копії.

Назва Сума ГРН з ПДВ
Абонентська плата в місяць за оду одиницю БФП 1200 грн
Вартість однієї, монохромної копії/відбитка формат А4, ГРН  з ПДВ 0,36
Вартість однієї, кольорової копії/відбитка формат А4, ГРН з ПДВ 1,62

 

Термін постачання обладнання: 5 робочих днів з моменту підписання Сторонами договору про аренду

Термін встановлення та запуску друку: 5 робочих днів з моменту підписання Сторонами договору про аренду.

Вартість копії містить у собі усі витрати (сервісні, профілактичні роботи та ремонт; запасні частини та оснащення; витратні матеріали (крім скріпок та паперу); доставку, встановлення та переміщення. Обладнання; забезпечення підмінним фондом. Обладнання; рекомендації з оптимального розміщення. Обладнання; приймання та реєстрацію заявок на Helpdesk Постачальника послуги.

 

Форма зворотнього зв'язку