Аутсорсинг та оренда

Компанія «Адвансед Сервіс» забезпечить Вас всім необхідним для організації друку, копіювання, або сканування документів. Ми допоможемо вибрати і оптимально управляти парком друкарської техніки.

Ви більше не будете витрачати свій час на підтримку в робочому стані БФП, принтерів і сканерів у Вашому офісі. Всю роботу, пов'язану із забезпеченням безперебійної роботи друкарської техніки клієнта, ми беремо на себе.

«Адвансед Сервіс» забезпечить Вас обладнанням, всіма необхідними витратними матеріалами, зробить профілактику обладнання, або ремонт при необхідності. За допомогою спеціалізованого ПЗ (встановленого і налаштованого нашими співробітниками) Ви зможете в будь-який момент «прозоро» контролювати обсяги друку, при необхідності, керувати правами доступу персоналу до БФП, сканерів, або принтерів.

В кінці звітного періоду, «Адвансед Сервіс» виставить Вам рахунок за фактично зроблені відбитки або копії.

Це легко вимірюється, а значить контрольовано.

Це зручно, тому що гнучко настроюється під завдання замовника.

Це вигідно, тому що не містить прихованих платежів і витрат.

ЯК МИ ПРАЦЮЄМО?

Мета: підвищення продуктивності, безпеки і мінімізація витрат клієнтів.

Етапи розгортання послуги в офісі у замовника:

1. Аналіз

Ми розберемося в бізнес-процесах вашого офісу, оцінимо потреби його співробітників у пресі документів.

- складемо перелік необхідного для роботи обладнання;

- оцінимо стан наявної техніки і доцільність її подальшої експлуатації з економічної і технічної точок зору;

- сформуємо оптимальну схему розташування техніки.

2. Планування

Разом з вами ми визначимо зручні і доцільні етапи впровадження і сформуємо побажання замовника до налаштувань друкованої інфраструктури.

- при необхідності, навчимо персонал використанню нової техніки, ПЗ

- їх конфігурації, місць установки і т.п .;

- складемо ТЗ по налаштуванню правил друку;

- зафіксуємо терміни реалізації проекту і відповідальних осіб з обох сторін.

3. Впровадження

Спільно ми реалізуємо розроблений план, використовуючи рішення, що прискорюють бізнес

- процеси, що оптимізують потік інформації і сприяють скороченню витрат;

- спростимо для користувача роботу з пристроями друку, при необхідності напишемо макроси і скрипти, щоб виключити необхідність ручної настройки драйвера друку кожного разу;

- оптимізуємо налаштування безпеки на друкованих пристроях;

- підвищимо показники контрольованості і прогнозованості друкованої інфраструктури в цілому.

4. Управління

Коли система контролю і управління печаткою впроваджена Ви зможете легко аналізувати ефективність роботи парку пристроїв і виявляти області для поліпшення, у міру зміни ваших потреб.

- все залучені в процес підтримки техніки в робочому стані будуть завчасно отримувати повідомлення про необхідність заміни витратних матеріалів, або про несправності;

- користувач зможе сформувати і імплементувати виконання стандартів і політик друку (видати права доступу до друкованих пристроїв і контролювати трафік);

- компетентні співробітники замовника (керівництво / служба ІТ / служба безпеки) отримають можливість сформувати цікаві для них звіти про документи, користувачів, обсягах друку и.т.п .;

- завдяки трекінгу і контролю доступу підвищиться рівень контролю, безпеки у відповідності вимог;

- витрати, пов'язані з втратами часу, розкраданнями витратних матеріалів, несанкціонованого друку документів, які пов'язані з роботою, будуть ліквідовані повністю. Витрати на зберігання витратних матеріалів будуть переведені в стан товарного кредиту, тому що оплата за послугу проводиться за фактом виконання робіт (за фактично зроблені відбитки або копії, як ми писали раніше).

ПЕРЕВАГИ АУТСОРСИНГУ ОФІСНОГО ДРУКУ.

Всі турботи про технічне обслуговування, резервні фонди принтерів і профілактичні діагностики обладнання ми беремо на себе.

Ви виправите в своїй компанії ймовірність форс-мажорів, які можуть виникнути через вихід з ладу принтерів або БФП.

Ви платите не за пристрої, а за кожен надрукований лист, при цьому відслідковуючи всі витрати на офісний документообіг.

Можливість прогнозування витрат на друк сприяє ефективному розподілу коштів вашого бізнесу.

ДЕ ВЗЯТИ ТЕХНІКУ В ОРЕНДУ?

Придбати або взяти в тимчасове користування якісну друковану техніку можливо в компанії «Адвансед Сервіс».

Вибрати надійну техніку для вашого офісу з гарантією і доставкою в усі регіони України можливо прямо зараз.

Актуальні пропозиції оренди друкарського обладнання (по запиту)

Отримати комерційну пропозицію ⬇

На всі додаткові питання вам відповість фахівець компанії ТОВ «Адвансед Сервіс»,

Олена Литвинчук  (093) 323 18 27

Аутсорсинг офісної друку - більше ніж просто друк!

Форма зворотнього зв'язку