Сервіс та Підтримка

Сервісний центр ТОВ «Адвансер Сервіс» - це «серце» нашої компанії, яке б'ється щоб надавати якісні послуги нашим численним партнерам і кінцевим замовникам по обслуговуванню друкарського обладнання.

У нас працюють висококваліфіковані інженери, які регулярно навчаються і проходять сертифіковані навчання, відповідно мають високий рівень знань з обслуговування обладнання для друку.

Ми надаємо своїм замовникам можливість вибору власної схеми обслуговування. Це дозволяє оптимізувати витрати і отримати найбільш зручні умови співробітництва, що враховують всі індивідуальні особливості бізнесу замовника.

Модель БФП
Діагностика та 
профілактика
Щомісячне 
обслуговування

Ремонт другої категорії
Ремонт т
ретьої категорії
IR 1643і/1643if 660 540 852 960
IR 1435/1435i/1435if 660 540 852 960
iR 2202/IR 2204i/2206i 852 720 960 1050
iR2520/2530i/2545i/2630i 852 720 960 1050
iR ADV /4235/4535/4735I 1250 960 1350 1500
iR ADV 6255/6555i/6755i 1500 1200 1800 2100
Кольорова техніка
IR-ADV C1225i/C1225if 852 660 960 1200
iR-ADV C2220i/С2225i 852 720 960 1200
iR-ADV С3525i/C3725/3025i 900 840 1020 1500
iR-ADV C5235i/C5225i 1500 960 1020 1500
iR-ADV C5550i/C5555i 1500 1200 1800 2100

 

Ремонт другої категорії – складний ремонт з розбиранням техніки до 50%

Ремонт третьої категорії – складний ремонт із розбиранням техніки понад 50 %.

Обслуговування МФУ Canon

Послуги
Разове 
обслуговування
Щомісячне 
обслуговування
Покопійне
Обслуговування*
Віддалений моніторинг 
технічного стояння пристрою
+ + +
Повна діагностика пристрою
+ + +
Проведення профілактичних 
робіт згідно з сервісною документацією
+ + +
Заміна комплектуючих придбаних замовником
+ + +
Моніторинг стану витратних матеріалів
_ + +
Резервування на складі 
витратних матеріалів та ресурсних компонентів
_ + +
Надання підмінної техніки на період ремонту
_ + +


У вартість входять усі

витратні матеріали та ресурсні компоненти МФУ**

_ _ +
Встановлення та налаштування захищеного друку
_ _ +
Щомісячний звіт за кількістю 
друкованих аркушів кожним працівником
_ _ +
Гарантія на запчастини 
на весь період дії договору
_ _ +
Реакція інженера
на виклик до 4 робочих годин
_ _ +

*В стоимость копии включены все расходные материалы (кроме бумаги), профилактические работы, замена ресурсных узлов МФУ.

**Кроме бумаги.

***В рабочие дни с Пн. по Пт., с 9:00 до 18:00. Условия обслуживания в нерабочие дни обговариваются при согласовании договора.

ВИДИ СЕРВІСНИХ КОНТРАКТІВ

Інцидентний договір:

Формальний договір, що визначає легітимну можливість взаємодії Замовника і Виконавця в сфері ремонту або технічного обслуговування офісної техніки. Не регламентує ні цін і періодичність робіт. Не гарантує зберігання на складі ЗІП зарезервованого під конкретного Замовника.

Абонентський договір:

Договір визначає періодичність проведення регламентних робіт (ТО / діагностика згідно з документацією виробника) а також гарантує проведення всіх поточних ремонтів за фіксовану щомісячну оплату. Запчастини купуються замовником окремо.

FSMA (повний покопійний сервіс): Full Service Management Agreement - договір про повне сервісне обслуговування. «По народному» покопійний. Клієнт платить за відбиток (click) згідно лічильнику відбитків на апараті. У вартість включено всі (в/м, ЗІП, робота) окрім скріпок та паперу. Взаєморозрахунки раз на місяць після підписання акту виконаних робіт.

Новини та акції

Переваги наявності Wi-Fi-принтера у вашому офісі

Вибір нового принтера для офісу - непросте завдання, тому що на ринку представлено безліч моделей. Кожен власник офісу хоче вибрати принтер, який може задовольнити конкретні вимоги.

Ознаки того, що незабаром вам знадобиться новий принтер

На жаль, як будь-яка інша техніка, принтери не вічні. Купівля нового принтера може бути важливим рішенням, тому зрозуміло, що ви можете спробувати відкласти його якнайдовше.

Сучасні принтери та технології безпеки

Багато громадських організацій та органів місцевого самоврядування мають доступ до великої кількості інформації, яка у певних ситуаціях може виявитися суворо конфіденційною.

З Новим Роком та Різдвом Христовим!

Нехай душа ваша завжди буде відкрита диву, а в сім'ї панує любов і взаєморозуміння! Нехай кожен Ваш день починається з посмішки і буде схожий на добру казку!

Фінансові втрати від помилок у виборі офісних принтерів

Будь-які помилки, при виборі офісної техніки для друку, спричиняють зайві витрати на проведення її обслуговування та ремонт. Причому, як правило, всі компанії припускаються одні й ті ж помилки, яких цілком можна було б уникнути.

Як продовжити термін служби принтера?

Майже в кожному сучасному офісі є принтер, або навіть кілька. Вони використовуються для перенесення на папір різної цифрової інформації, включаючи документи, фотографії, креслення, різноманітну презентаційну продукцію та інші матеріали, що сприяють ефективному функціонуванню та просуванню бізнесу.

Особливості вибору паперу для офісу

В даний час існує чимало пристроїв, що дозволяють переносити цифрову інформацію на папір.

Як поліпшити зовнішній вигляд і ефективність офісу за допомогою принтерів

Захаращений офіс, необхідність обходити стороною оргтехніку та інші пристрої, похмурі і брудні стіни можуть привести до відсутності мотивації, продуктивності або навіть погіршити імідж компанії серед клієнтів, які приходять на зустрічі.

Коли міняти тонер принтера

Як визначити, що тонер вашого принтера практично закінчився? Як правило, терміни використання витратних матеріалів в різних ситуаціях можуть бути різними. Зазвичай вони визначаються інтенсивністю використання принтерів і обсягом друкованої інформації під час використання протягом робочої зміни.

Стандарти паперу A3 + і A4 + - основні відмінності

Папір серії A є одним з найбільш часто використовуваних стандартів калібрування в усьому світі і заснована на міжнародному стандарті ISO 216. Цей формат паперу починається з великого базового формату A0 і закінчується самим маленьким форматом A13.